Min andra halva

Förra sommaren var riktigt jobbig under den dryga månaden jag och Youssef inte sågs. Den långa tiden som egentligen skulle ha varit sex veckor, men "bara" blev en månad och ett par dagar. Snart börjar samma visa igen. Eller egentligen har det redan börjat, nedräkningen och tårarna. Klumpen i magen och ett extra starkt behov av att vara med dig. Ångesten smyger sig på. Denna sommar ska vi vara ifrån varandra i sex veckor som det ser ut nu. Jag hoppas dock på att min prins vill och kan åka till Finland, då kanske det "bara" rör sig om fyra-fem veckor som vi ska vara utan varandra. Jag hoppas att detta är sista gången som vi ska vara ifrån varandra såhär lång tid. Jag kan inte leva utan dig.

Idag firar vi 1 år och 3 månader. Jag är så lycklig över att du är min!


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0