Sommaren

Hit och dit tjatas det om (som varje år!?) att "den här sommaren kommer bli den bästa!" Tröttsamt. Sommaren blir säkerligen bra, men bäst kan den inte bli för min del. Lång tid ska spenderas utan min Youssef. De planer jag har är att umgås med Youssef så mycket som möjligt innan han åker. Det är i slutet av juni. Sedan blir det till att jobba i tre veckor. Slitigt, men pengar är najs och välbehövda. I mitten av juli bär det av till Finland med pappa (Hanna och mamma åker mycket tidigare). Tre veckor ska spenderas tillsammans med släkten innan vi åker hem igen. Förhoppningen är att Youssef ska komma dit sista veckan men det återstår att se. I augusti ska jag och Youssef åka till Vaxholm, det fick han ju i studentpresent. Sommaren kan nog bli bra, men inte bäst.


Bild från förra sommaren

Kommentarer
Postat av: jenny

toppen :))

2010-06-09 @ 22:02:16
URL: http://narstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0