Youssefs student

Torsdag 3/6: Väckarklockan ringde klockan sju och jag kastade mig upp ur sängen för att duscha. Skulle sedan baka muffins till Youssefs studentmottagning och upptäckte att det fanns för få ägg. Bakade en sats och sprang sedan till ica för att köpa mer ägg så jag kunde baka mer. Samtidigt som jag bakade åt jag frukost, fixade håret och klädde på mig. Strex efter nio mötte jag upp Melissa för att handla, sedan åkte vi hem och förberedde och gjorde oss fina.

Vid halv-ett-tiden åkte vi till Youssefs skola för att se när han sprang ut. Sötnosen såg så lycklig ut! Jag, Melissa och Adam tittade när de åkte iväg med flaken medan Sara, Anna och Issa fick åka bil hem... Sedan begav vi oss hemåt för att forsätta fixa inför mottagningen. Fick världens skavsår av de nya skorna (och har fortfarande ont.) Kvällen blev riktigt lyckad, det var väldigt trevligt och roligt! Youssef blev jätteglad över presenten som jag gav honom, och det var väl tur det.













Fler bilder dyker upp på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0