4 mars 2010

Hade lite feber när jag kom hem idag. På väg från tingsrätten hämtade jag ut biljetterna till Alice i Underlandet (3D förstås) som ska ses imorgon på 1 årsdagen med min Youssef. Det blidde även en liten present, sjävklart kan jag inte berätta vad. Men jag vet att ni är nyfikna.

Tittade på kvällens avsnitt av Debatt, men jag gillar inte riktigt programmet. Det är ofta ganska intressanata ämnen som diskuteras, men de pratar i mun på varandra och det känns ostrukturrerat. Hasse Aros ord var iallafall bäst.

Jag har lite ångest över att jag inte har kunnat/haft tid/lust att plugga. Jag ligger efter. Har inte kunnat tvinga mig själv att sätta igång heller, men jag har iallafall läst lite i de båda böckerna som ska vara utlästa nästa vecka. Tror jag ska använda böckerna som sömnmedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0