Chillkväll

Blev så besviken över jympan idag. Det var inte den ledaren jag trodde det skulle vara. Passet var inte roligt och gillade inte hon som ledde det hela. Träningen gav inte så mycket, blir nog ett pass på söndag.

Denna kväll har varit väldigt chill. Mamma är hos en jobbkompis, och Hanna och pappa är på hockey (de kommer nog hem snart i och för sig). Själv har jag bara tagit det lugnt hemma, det har varit riktigt skönt. Är dock lite avis på Isabel som fyller hela 18 år idag vilket innebär utgång för hennes del. Hade inte heller varit helt fel så att säga. Imorgonkväll blir det iallafall fest, det blir nog kul! Dock är det tema och det tror jag inte riktigt att jag kommer att uppfylla, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0