Dop

Har haft både matte- och geografiprov idag. Om jag har tur lyckades jag nog få godkänt på matten, men vågar inte hoppas på för mycket. Geografin gick, som förväntat, bättre, vilket känns skönt. Emellan proven tog jag och Isabel en liten promenad och åt lunch på mcdonalds. Eftermiddagen har jag tillbringat med min Youssef, jag gjorde ett blomsterarrangemang till Alma som döptses idag. Hennes dop var jättefint, blev lite tårögd! Efteråt fikade vi och hade jättekul! Alla är jättepeppade inför resan! Snart är det äntligen dags att åka! Vi ska ha så roligt! När jag har fått hem programmet ska jag skriva allt vi ska göra. Det ska bli så kul!!!!


Gjorde denna biedermeier till Alma i doppresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0