För mycket

Jag har kommit underfund med att prepositioner i engelskan är inte riktigt min grej. Det har även programmet jag tränar i förstått då det står att jag ska testa på en lägre nivå. Känns bra. Blir jättemotiverad. Adjektiv/adverb är den andra delen som kommer på engelskagrejen idag och det har jag iallafall koll på (till och med på rätt nivå, applåder). Dock finns det två små (stora) problem. Det första är att jag inte kan redovisa idag, gör jag det kommer det nog ligga på en IG+ nivå eller så för jag är inte riktigt klar... Det andra är att jag inte gjort klart Reading Journal som ska lämnas in. En annan uppgift är även den försenad, en annan kommer inte hinna bli klar. Jag vet inte vad jag ska göra. För mig har det aldrig varit acceptabelt att lämna in något försent, det har inte varit ett alternativ. Men nu då? Jag ligger efter och verkar inte komma ikapp, det blir bara mer grejer som läggs på. Jag vill ha hjälp men jag vet inte om jag vågar be om den. Jag vet att jag kommer bryta ihop. Det är till och med jobbigt att bara skriva det här. Jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0