Helgen som gått

I fredags var jag på medeljympan, var helt död efteråt! Det är länge sen jag har kunnat ge allt på grund av förkylningar, och det var så skönt att jag äntligen kunde ge järnet hela passet. Svettig som en gris blev jag, när jag kom hem slängde jag mig ner på hallgolvet för att jag var så slut! På kvällen tittade jag och Youssef på New Moon, han sov här.

Igår storstädade jag mitt rum medan Youssef tittade på (han är hjälpsam han ;)). Det blev en promenad efter det, och sedan köpte vi godis och tittade på Australia. Hade inte sett den förut men tyckte den var jättebra! Youssef sov över här även igår.

Idag har jag jobbat hela långa dagen. Det var ganska segt då det inte kom så många kunder, men jag fick mycket gjort. Knappade in olika artiklars lagerplatser, och hjälpte kunderna.

Nu ska jag spana in hotellet vi ska bo på i Bryssel i påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0