Inlägg innan natten

Jag är trött och vill egentligen ingenting annat än att sova, men att slita sig från datorn är svårt som vanligt. Har sovit alldeles för lite denna helg, men det har varit värt det. Skönt att jag har studiedag imorgon och är ledig som vanligt på tisdagar!

Umgicks med Youssef under eftermiddag/kvällen och har även lasrat mig hos Eva. Det kändes som att jag hade varit utan Youssef jättelänge trots att vi sågs i torsdags. Det var iallafall härligt att bara få vara i hans armar och känna tryggheten. Det känns som att ingenting dåligt kan hända då, och när något är dåligt är det på det sättet som allt blir bra. En kram, hålla i handen och bara finnas till är saker som är betydelsefulla, något jag uppskattar.

Imorgon blir det plugg. Det har varit så himla skönt att veta att jag inte behöver plugga under helgen, slippa känna stress över det. Fick ju hjälp av min handledare Camilla med att göra upp en bra planering (det var mest hon som planerade). Har ingen lust att tänka på skolarbete längre. Nu vill jag bara sova.

Godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0