Kyrkis

Kyrkismötet idag var jättetrevligt, tycker om de andra tjejerna. Det fick mig att tänka på annat istället, roliga saker. Vi pratade om hur det har gått på kyrkis och vad som är viktigt att tänka på. Antecknade allt och sög åt mig allt som en svamp. Ska försöka att tillämpa det vi pratade om också, bäst att ha med sig anteckningarna på kyrkis för det är lätt hänt att man glömmer bort saker. Tex när jag behövde komma på en reservplan förra söndagen då barnen var så snabba, jag tänkte "vi leker en lek!". Problemet då var att jag inte kom på en enda lek, och egentligen kan jag massa olika. Som tur var hade barnen massa idéer då.

Vi fick även lite nytt material som vi ska jobba kring. Kanske bäst att kolla när det är min tur att hålla i det nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0