Onsdag 17e mars

Gårdagens möten var väldigt givande. Vi har nu en kampanj, och massa saker vi ska göra! Jag var sekreterare på styrelsemötet och ville helst ta med Hannas bebisdator hem, det fick jag dock inte. Senare i eftermiddag har jag engelska redovisning, sedan ska jag plugga inför samhällsseminariet som är imorgon. Matteplugg måste även hinnas med. Borde gå på ws, men vi får se om jag hinner. Tror att det är inte på fredag som jag kan gå på om jag inte minns helt fel.

I eftermiddag är det konfa som vanligt, måste prata med Markus och Marianne angående Brysselresan. Det börjar närma sig nu. Den 6e april bär det av! EU parlamentet here we come.



Ska börja skriva packlista snart, bäst att börja nu så jag inte glömmer bort något viktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0