Plugg och SSU

Nu är jag äntligen klar med engelskan! Nu återstår det att se hur det kommer att gå imorgon när det ska redovisas. Resten av eftermiddagen ska ägnas åt ännu mer plugg (jippie). Nu gäller det iallafall en kurs som jag är mycket mer intresserad av; Samhällskunskap B. Vi har ett seminarium som handlar om EU på torsdag, nu måste jag sätta mig in i alla olika frågor som ska tas upp. De flesta har jag redan mycket kunskap om, men det skadar inte att lära sig lite mer. Jag strävar trots allt efter ett högt betyg.

Ikväll är det SSU möte. Först ut är "vanligt" klubbmöte och därefter styrelsemöte. Har en känsla av att jag kommer att tillbringa hela kvällen i lokalen då alla är väldigt pratglada och den kommande verksamheten ska planeras. Jag har en hel förslag och vet att de andra har det också. Ser fram emot kvällen och hoppas på att alla är lika peppade som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0