"Skit i det planerade om det dyker upp något (någon?) roligare"

Jag blir trött av att vissa saker verkligen stjäl energi av en. Jag blev upprörd , jag blir upprörd av det när jag tänker tillbaka, jag blir upprörd när jag tänker på sen. I synnerhet när människor inte förstår att de faktiskt har gjort fel ilsknar jag till.

Jag vill inte lägga ner mer energi på detta nu, men det är svårt att bara stänga av. Jag är glad över att jag stod på mig, kvällen har knappt börjat och efter att tårarna slutade rinna har jag haft det skitbra! Mer tid ska icke ödslas åt detta mer ikväll, prinsessor har roligast, du ska ångra ditt val.


I'm awesome


Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du är, ngt annat finns inte... <3

2010-03-08 @ 17:19:08
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0