Snart är det vår, jag tänker på hösten

Våren har inte kommit ännu men som alla har märkt är den på väg, trots detta så funderar jag över hösten. Då kommer jag att gå sista året på gymnasiet, och jag vet att jag inte kan ha lika många fritidsaktiviteter längre. Tankarna snurrar runt över vad jag ska lägga ner min tid på.

Just nu ägnar jag mig åt detta:
* SSU
* Konfirmandledare
* Kyrkisledare
* Blomsterkorgen (blomsterkurs)
* Jobbar
* Qet - ungdomsgrupp (har dock inte varit så aktiv nu, min tid är nog förbi)

Däremellan ska jag hinna plugga, träna och umgås med mina nära och kära.

Det är bäst att börja välja redan nu, vad jag vill lägga energi och tid på. Jag tror att jag redan har gjort mitt val, men det är en sak jag måste fundera mera över. Det får icke glömmas bort att det är en annan sak jag vill starta, frågan är hur det kommer att gå med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0