Telefonsamtal

Igår fick jag ett samtal som förhoppningsvis kommer att leda till att jag får ett till jobb! Blev riktigt glad när en kvinna ringde och sa att de tyckte jag passade perfekt för barnvaktsjobbet. Problemet är att det inte riktigt passar med mitt schema, men om vi kan kompromissa blir detta perfekt. Om det inte skulle gå vägen är jag ändå glad, nöjd och stolt!

Vårkänslorna har kommit tillbaka, och idag tänker jag byta bort mina tjocka varma vinterskor! Det vet jag att många har gjort för länge sedan, men jag äger inga gympadojjor/converse eller liknade utan bara klackar, dessa är ju inte ultimata att ha när det är is på gatorna. Nu orkar jag inte vänta längre, idag ska jag vinterskorna bytas ut!

Idag har jag bara engelska, samlingen är inställd. Det betyder att jag börjar 13.50 - inte helt fel. Ikväll är det konfa som gäller, och nu kom jag på att jag glömde att fråga Markus i måndags om det är något jag ska förbereda...

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: vad roligt!! där skulle jag vilja vara med :) dock tror jag inte att vi bor i samma stad.



hur gammal är du? :)

kram

2010-03-24 @ 10:44:59
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0