Tisdag

Summering av lovet som gått.
Det har blivit lite shopping, fika, umgåtts med vänner, varit med min Youssef, SSU-möte, bio, jobb, massa skratt och floder av tårar. Överlag har det varit ett bra lov.

Igår hade vi bara matte, geografipasset utgick då läraren var och vabbade. Youssef slutade också tidigare så jag följde med honom när han skulle lämna tillbaka en jacka. Köpte en svart blazer på Bik Bok som var riktigt snygg!

   
Såhär ser blazern ut, på tredje bilden är väskan som jag köpte för drygt en vecka sen.


Har skrivit om denna väska förut, och i fredags blev den min. Tack igen hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Hanna

KAVAJEN ÄR MIN! :O

Jag ska bara krympa först, men vänta bara!

Den var skisnygg :)

2010-03-10 @ 19:31:28
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0