Torsdagkväll

Har tittat på Bella&Tyra show och skrattat jättemycket. Tycker att det är ett härligt program och de blir duktigare och duktigare! Det ända tråkiga är att det hakar upp sig ibland.

Jag gick hem tidigare från skolan idag då jag inte mådde så bra, men nu är det lite bättre iallafall. Tror att det beror på tröttheten, hoppas inte att Hanna har smittat mig, hon har nämligen haft feber i en vecka. Eftermiddagen har jag spenderat med Youssef och kvällen med Hanna.

Det börjar närma sig Bryssel nu, har skrivit min packlista nu och funderar för fullt på vad jag ska ha med mig! I synnerhet i klädväg. Alla ser så fruktansvärt bra ut hela tiden och har jättefina kläder så då kan man ju inte komma som en liten luffare :)


En liten bild från i somras

Kommentarer
Postat av: Hanna

Snälla lilla rara syster, lär mig fotografera! :D <3

2010-03-26 @ 10:47:46
URL: http://worldsgreatesthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0