Tränat

Har varit på medeljympan och är helt slutkörd! Är utmattad och mår toppen, imorgon kommer jag ha världens träningsvärk. Funderar lite på vad jag ska hitta på imorgon, har SSU på kvällen men innan dess är inget inplanerat. Kanske ska träna, men plugg måste jag nog ägna mig åt. Ligger efter i en del ämnen och har lite att göra. Som tur är rör det sig inte om några jätteinlämningar utan om mindre uppgifter. Dock ska jag läsa två böcker, en på svenska och en på engelska och det går i snigeltakt.

Idag har jag spenderat dagen med min Youssef. Vi har varit i stan, jag köpte ett par nya jeansleggins. Det blev fika på Espresso House också. Har haft en jättebra dag och ser väldigt mycket fram emot 1 årsdagen på fredag! Planen är att vi ska äta och se Alice i Underlandet, tror att den kommer vara bra.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh ja det skulle nog mycket väl kunna vara mjölkprodukter få försöka vara utan det ett tag :D Tack så mycket, vad söt du är! =)

2010-03-02 @ 23:24:30
URL: http://rosenqvistmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0