1 Maj firande

Ibland griper ångesten tag i mig, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det ska inte vara såhär.

Det blev en tidig uppgång idag då jag skulle jobba på loppisen. Har lyckats sälja massa grejer, hoppas att vi fått in mycket pengar. Det är ju även imorgon så då kommer jag också tjäna in några hundralappar. Drog därifrån tidigare idag eftersom att jag skulle demonstrera. Det är så roligt att gå där med massa människor som tycker likadant som en själv! Under tiden som Mona höll tal gick jag och massa andra Lucidorer och hjälpte till att dela ut röda rosor till människorna som var där. Det var väldigt uppskattat!
Första Maj by Socialdemokrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0