Är det lördag idag?

Få lektioner och två lediga vardagar direkt efter varandra har gjort att jag helt blandat ihop veckodagarna. Trodde att det var lördag både igår och idag men det är ju först imorgon. Har haft det jättemysigt och roligt dessa dagar, ja hela veckan faktiskt. Youssef sov hos mig igår och när vi ätit frukost och gjort oss klara åkte vi hem till honom och passade Adam. Vi hann med att plugga lite också, så nu har jag inte jättemycket kvar att göra i filosofin. De sista veckorna måste jag plugga järnet nu, det är många inlämningar, redovisningar och prov. Kvällen har vi tillbringat hos farmor med familjen och faster Mia. Det bjöds på middag, efterrätt och fika så vi kunde rulla hela vägen hem.

Imorgon ska jag jobba, även på söndag. Just nu känns det inte alltför hemskt, nästan helt okej faktiskt. Försöker tänka framåt, använder mig av belöningssystemet och försöker tänka på att det finns värre saker som kommer att hända (fast det var inte så bra för då blev jag ledsen för det istället.) 17 jobbdagar kvar, det ska jag klara av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0