Fredag 28/5

Gårdagen var inte världens bästa, men den var ändå rätt okej. Finns inte så mycket att säga om den mer än att jag bröt ihop på grund av all stress, och en av de bästa sakerna som hände var att jag såg att jag fått MVG+ på mitt filosofiuppdrag! Jättestolt och glad blev jag.

Snart ska jag ha boksamtal om Drömfakulteten. Det blir bara jag och Isabel som ska prata, Nisse skulle också varit i vår grupp men han är spårlöst borta. Det är skönt att ingen annan i klassen har läst den för nu vet jag att jag kommer att kunna säga allt jag vill få sagt. När man är fler brukar jag ofta känna att jag kunde ha visat mer och så men att jag inte kunnat ta den platsen. För jag är ju trots allt osynlig lite för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0