Gårdagen

Det blev en kort skoldag igår. Kom dock lite sent eftersom att grannens katt smet in precis när jag skulle gå, och det tog 10 minuter att få ut den... På mattelektionen repeterade vi bara inför nationella, efter det la jag till lite småsaker i mitt geografiarbete som sedan skickades in. Åkte hem till Youssef och var där en snabbis innan jag skulle till frisören. Hennes fina hund låg och sov så sött i mitt knä när jag klipptes. Det är inte så stor skillnad, toppade bara och har nu snelugg! Lägger upp bild senare.

Åkte sedan tillbaka till Youssef. Vi var bara hemma med Adam och tittade på tv och hade det roligt. På kvällen var vi på lägenhetsvisning. Den var riktigt fin! Lite för stor och planlösningen i vardagsrummet var inte helt ultimat. Just nu tittar vi mest efter hur stor lägenhet vi behöver osv. Vi samlar även på oss saker som är bra att ha när vi flyttar, hittade nyligen en söt liten strykbräda som fick följa med hem.

De ringde angående barnvaktsjobbet igår, och vet ni vad? Jag fick det!

Kommentarer
Postat av: liz

jag förstår inte, var katten inne i din lägenhet?xD

2010-05-12 @ 20:55:18
Postat av: Sandra

liz: Ja, när jag öppnade dörren sprang den in i lägenheten. Hade jag inte vänt mig om och sett den så hade den blivit inlåst och inlarmad... Ville helst inte lyfta katten så försökte locka ut den vilket var väldigt svårt :P Det var svårt att lyfta upp den också, då sprang den iväg :P Men efter 10 min sprang den iallafall ut igen ^^

2010-05-13 @ 11:54:32
URL: http://tulpaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha omg!! förresten grattis till jobbet ockå^^

2010-05-14 @ 22:25:14
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :)

2010-05-14 @ 22:30:29
URL: http://tulpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0