Måndag 31/5 -10

Morgonen började med ett matteprov - VG-komplettering. Under tiden som jag satt och skrev slog det mig att det där var sista gången som jag kommer att plugga matte. Det kändes både lite sorgligt men ändå skönt. Jag gillar ju trots allt matte när det går bra, och nu på senaste tiden så har det ju vänt för mig, jag förstod plötsligt vad jag höll på med. Nu får jag bara vänta på och se omjag lyckades göra tillräckligt bra ifrån mig. Den muntliga spanskaredovisningen gick bra den med, men även idag liksom förra veckan som jag pratade med läraren blev jag skit sur. Ska inte lägga mer energi på det nu så jag lämnar ämnet här.

Gjorde några förändringar i mitt engelskaarbete och sedan skickade jag in både den texten och samhällskunskapen. Det betyder att jag bara har två skolgrejer kvar innan jag slutar! Åkte till stan och köpte två par skor när jag pluggat klart. Tycker att jag förtjänade det ;)





Båda paren är från Skopunkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0