Oanade talanger & träning

Det var en galet härlig kväll hos Matilda igår! Det var superkul, och fina människor. Det grillades, dansades, vissa visade sig vara naturbegåvningar på pole, haha. En riktigt bra fredagkväll helt enkelt! Detta måste göras om.

Denna dag har jag varit med på F&S-dagen. Var där med min träningskompis - farmor, vi körde ett danspass och ett aerobicpass. Grymt roligt, men väldigt svettigt och jobbigt att träna i solen. Vi fick med oss en massa saker hem. Det blev även en promenad längs vattnet och inne i stan.

Nu försöker jag vila, både psykiskt och fysiskt, för att jag ska orka med något ikväll. Ska umgås med bland annat Isabel, Emelie och Elin. Tror det blir kul. Hoppas bara att jag hinner piggna till, annars finns det en risk att någon får bära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0