Skrattar bäst som skrattar sist

Har hunnit med en del att göra idag, samtidigt som det känns som att jag inte gjort något alls. Vi fick veta resultatet på matte nationella idag och det gick som jag hade förväntat mig, faktiskt lite bättre. Nådde inte riktigt upp till mitt betygsmål, men får göra en komplettering på måndag. Inte jättekul att jag fick ännu mer saker att göra men jag vill iallafall ge det ett försök.

Åkte hem till Youssef efter skolan och så var vi där ett tag innan vi begav oss hem till mig. Vi bestämde oss för att promenera en bit så vi gick över kyrkogården. Vi pratade och jag skrattade väldigt mycket. Vi mötte en kvinna som såg väldigt bister ut. Hon spände ögonen i mig och sa "Skrattar bäst som skrattar sist". Det var riktigt komiskt så jag började bara skratta ännu mer. Försökte att hålla det inombords men tillslut bubblade det ut och jag slutade aldrig. Riktigt roligt, men samtidigt var hon lite läskig.

Har hunnit med att köra ett medeljympa pass på F&S, även läst i Drömfakulteten för svenskans räkning. Har även hjälpt Youssef litegrann med något skolarbete.


Kommentarer
Postat av: Daniel

heheh härligt med spontana skratt! ;))

2010-05-24 @ 22:26:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0