Träning!

Är helt slut efter medeljympapasset! Kroppen är helt mör och det känns så skönt att den är genomarbetad. Trots att passet var väldigt tufft var det absolut jobbigaste att jag har så svårt att andas. Det känns som att luftrören är minimala och att jag verkligen måste anstränga mig för att pressa ner syret i lungorna. Men imorgon kommer lönen och då kan jag hämta ut en ny Pulmicort (förebyggande astmamedicin) så då bör jag väl kunna andas någorlunda normalt igen.

Resten av kvällen ska jag ägna mig åt att läsa i Drömfakulteten, har boksamtal på fredagmorgon. Ska nog läsa i min Topp Hälsa också! På F&S-dagen i lördags hade Topp Hälsa ett erbjudande där man kunde få 3 nummer av tidiningen för bara 59 kr samt ett träningslinne och en träningsdvd med Paolo Roberto. Passade på att utnyttja erbjudandet och då fick man en liten påse hem, bland annat det senaste numret av tidningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0