Varför gör du såhär mot mig?

Och jag pendlar mellan att vara ledsen, arg, och inte bry mig. Jag vill inte ha det såhär. Det är helt fel. Varför varför varför? Grät hur mycket som helst igår och idag har jag mest varit arg (men bara när jag tänkt på det, mestadels har jag skrattat). Imorgon då, hur kommer det vara då? Kommer jag bara vara uppgiven? Hur länge kommer jag ha hoppet kvar? Jag sa ju att jag redan tröttnat. Försöker hålla mig så sysselsatt som möjligt under den här tiden för att slippa den värsta ångesten. Men ibland smyger den sig på ändå, och det läskiga är att det alltid är runt just den här tiden...



"Min kompis! Det har varit skitkul att lära känna dig! Tack för den här helgen"

En människa som fått mig att skratta många gånger under denna helg sa dessa ord, och det värmde otroligt. Så allt är inte bara skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0