Onsdag 26/8 -09

Ikväll sätter SSU igång igen. Vi får väl se om några nyingar dyker upp. Men innan det är dags att åka dit är det engelskalektion och elevråd. Vår lilla skolchef ska avgå och måste därför få ett avskedsbrev. Funderar fortfarande lite fram och tillbaka om jag ska vara med i elevrådet eller inte. Det är ju inte direkt betungande, men onsdagarna kommer att bli väldigt långa. En annan dag som också kommer att bli lång är torsdagar. Jag slutar 16.25... Sista lektionen är iallafall spanska så jag lär nog överleva.

Imorgon får jag lön, på fredag ska den spenderas (dock ska inte allt försvinna) Behöver iallafall en ny väska och ska kanske köpa en ny stickad tröja och kanske en kofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0