17e december

Fick igår mitt slutbetyg i Naturkunskap B. Känns mycket bra! Sitter nu och sjunger med i julsånger, svårt att förstå om min sång är uppskattad eller ej. Har försökt att förbereda mig inför spanskaseminariet och det har gått lite över förväntan. Jag kommer iallafall att ha något att säga. Måste göra klart uppgiften i socialpsykologi, det är jobbigt att jag har så mycket press på mig på denna uppgift. Den är avgörande för slutbetyget i psykologi.

Idag blir det pulkaåkning - första gången den här vintern. Jag är som ett litet barn, ser fram emot det jättemycket! Dock bör jag väl prioritera psykologiuppgiften så vi får väl se vilken tid jag kommer iväg från skolan.

Vet ni vad? Jag slutar inte på tisdag! Utan det blir på måndag istället, fast då ska vi bara gå igenom matteprovet så vi får väl se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0