En god gärning

Har idag inhandlat en del julklappar och gjort en hemlös gladare - och som tack fick jag en kram. Vissa människor påverkar en mer än andra, av någon anledning kände jag ett behov av att verkligen hjälpa denna människa. Att se uppriktigt menad tacksamhet i en annan människas ögon är fint, det känns otroligt bra.

Idag är det graviditetsdagen (dvs, jag och Youssef firar 9 månader tillsammans), det är även flyttdagen för deras del, jag har inte behövt bära för jag är ju tjej. Är nu ännu mindre värd, och ännu mindre omtyckt av en man på grund av gårdagens klädsel. Kort kjol och klackar går ju verkligen inte för sig!

Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG, TRODDE DU VAR GRAVID NÄR JAG LÄSTE!!! :O

<3

2009-12-05 @ 22:40:33
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0