Hjälp

Fick inte ta någon spruta idag då jag har blivit förkyld. Dock var det lite bra att jag åkte dit ändå, fick halsen kollad (lite röd men annars är den som vanligt) så nu behöver jag inte gå till doktorn, fick höra att jag skulle ta fyrdubblad dos av Pulmicorten tills jag mår bättre och så ska jag bli skickad till en hudläkare. För några månader sen fick jag ett stort rött märke på halsen som kliar, min doktor tyckte att det var bäst att nån tar sig en titt på det. Tummen upp på det. 

Jag förstår inte spanska längre och jag överväger starkt att inte välja spanska 5 nästa år. Hejdå meritpoäng. Om jag inte förstår nu hur ska jag då göra det sen? Tillsammans är man mindre ensam, jag är iallafall inte den enda som inte förstår någonting längre. Inte blir det bättre av att flera i gruppen är sjukt duktiga, jag brukar inte förstå vad de pratar om när de pratar på spanska. Det ska bli kul med seminarium på torsdag! Har inte sett hela filmen, jag förstår inte novellerna och vet inte ens vad frågorna betyder på svenska. Ayudame! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0