Myskväll

Hade en toppenkväll hemma hos Youssef. Firade lilla jul tillsammans med honom, Melissa, Sara, Adam, Issa, Jami och Graham. Har haft det jätteroligt och fick en massa fina julklappar! Hemfärden var dock inte lika rolig. Satt ensam med 5 fulla killar på bussen, de ropade och skrek och idioterna tände en cigg som de rökte. IQ-befriade? JA. Kärlek till kvinnan som spände blicken i dem och mer eller mindre tvingade dem att släcka den. Men ärligt talat hur dum får man bli?

Ett tag efter att jag kommit hem ringde min mobil och jag förstod inte alls vem det var. Tror inte att någonting fungerade i min hjärna just då. Det kom iallafall fram att det var Clair och vi bestämde tid för imorgon. Det är sista gången som vi hinner ses innan hon åker tillbaka till Tyskland. Känns tråkigt, men samtidigt vet jag att tiden går fort. Ska ta till vara på imorgon. På eftermiddagen ska vi fira min faster som fyller tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0