Röda dagen

När jag vaknade i morse var bland det första jag tänkte "jag är glad", jag vet inte riktigt om det beror på något speciellt. Drömmar om glögg, det är massor av snö, jag vill åka pulka, skolan är snart slut och allt är bara bra! Strunt samma att naturkunskapsprovet inte gick så bra och att jag inte kan något till morgondagens spanskaseminarium!

Idag har vi Röda dagen i skolan, nästan alla har på sig något rött, så även jag, kärleksmums till efterrätt och röda gelehjärtan. Över hela skolan finns hjärtan med olika söta texter; tex "du är söt när du snyter dig", "du behövs", "man blir glad av att se dig" osv. Fin idé tycker jag!

Började skriva det här inlägget för snart två timmar sedan tror jag. Kanske dags att publicera det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0