So hold my hand and never let me go

Sitter och lyssnar på idolvinnarlåten Higher med Erik. Han var så duktig igår! Det var fint när hans pappa och sedan hans flicka dök upp på scenen. På tal om igår hade jag en mycket rolig kväll hemma hos Isabel med Nisse. Det blev mycket prat, skrik och skratt! Dock lärde jag mig något viktigt igår. Det är farligt att kommentera högt vad främlingar säger (då de inte ens pratar med mig). Jag blev jätterädd och trodde att jag skulle bli nedslagen. Män + alkohol = våld? Så från och med igår så försöker jag att sluta kommentera högt vad andra säger. Jag ska iallafall inte säga något dumt, ingenting som kan skada mig iallafall. Det hade ju inte varit så roligt att bli nedslagen.

Jag, mamma och Hanna har bakat lussebullar idag, de blev riktigt mumsiga! Nu måste jag plugga och sen kanske det blir lite julklappsshopping. Hoppas på att få träffa en viss person idag.

Imorgon ska jag träffa Clair!! Hon kommer äntligen hem från Tyskland, jag har saknat henne.



Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0