Torsdag 23/7 -09

Kom hem i söndags och har haft massor att göra. Jobb och umgås med Youssef och vänner. Har haft det jätte kul. Efter jobbet igår var jag på "middagspicknick" med Annika och Hanna. Underbart att träffa dem igen! Vi hade riktigt kul, även fast det kanske är lite skumt att kasta vindruvor på varandra. Vi fick besök av Fästingkillen som raggade på oss (Annika.) Med rätt misslyckade raggningsrepliker som "har ni te?" märkte han att ingen var speciellt intresserad och gick, vi fick oss iallafall ett gott skratt. Kort därefter dumpade Hanna oss och åkte till sitt land, så jag och Annika åkte och spelade basket med Youssef, Ante, André och Tomas. Basket är inte min sport men i rätt sällskap är det roligt.

Jobbar till kl sex idag, och sen är planen att jag ska umgås med Youssef =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0