Funderingar, konstateringar och önskningar

- Är lite irriterad över att Halv åtta hos mig inte kom idag.

- Nu är det  3 veckor kvar tills jag får träffa Youssef igen.

- Det finns mycket att se fram emot som händer när jag kommer hem!

- Hoppas att moffa får tillbaka båten imorgon.

- Jag vill ha fint väder.

- Min mobilräkning kommer att vara dyr, men det är helt klart värt det!

- Trots att det är ett tag kvar har jag funderat på hur min födelsedag ska firas.

- Vad gör jag om jag inte kommer in på juristlinjen?

- Vad ska jag göra om jag inte vill plugga juridik?

Kommentarer
Postat av: Annika

Hitta en linje i malmö :D Vi skarpnäcksungar kan invadera skåne :) Men du klarar precis allt du vill, jag tror på dig <3

2009-07-07 @ 22:23:39
URL: http://theannika.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart du KOMMER IN! Vill du inte plugga juridik kan du byta till ngt annat, som psykologi! ALLT KOMMER GÅ BRAA!:D

2009-08-17 @ 19:20:46
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0