Söndag den 28 juni

Hemma igen från villan! I fredags hade mommo och moffa gäster från Röda korset på middag vid villan. Jag, Cilla och Hanna fick i uppgift att ta hand om 2åriga Joel. Jag blev dock förolämpad när jag blev kallad tant. I lördags badade vi mest hela dagen och under kvällen hälsade Anna och Ivar på. Det blev fotbollsspelande med ett resultat vi inte ska prata om och ännu mera badande. Hade väldigt kul! Idag har vi mest gjort ingenting. Längtar efter att Christoffer ska komma hem.

I 2 timmar till ska jag komma på något att sysselsätta mig med i väntan på att Cilla ska komma hem så vi kan ut och springa.

Idag är det exakt en månad kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0