Fredagkväll

Skulle behöva bege mig till ett bibliotek imorgon, en försenad bok ska lämnas in och en annan bok ska lånas. En present till pappa ska införskaffas, frågan är bara vad, det är ju nämligen Fars dag på söndag. Brukar inte vara någon idé att fråga, får hitta på något själv helt enkelt.

Denna fredagskväll ska nog tillbringas hemma, om jag inte skulle bli kidnappad eller så (inte så troligt). Flashforward kommer ju och ska ta och se gårdagens avsnitt av Mammas pojkar. Det blir nog även lite läsning. Har fått hem Katarina von Bredows nya bok och Mia Törnbloms du äger! Tror jag ska börja läsa Katarinas nya bok även fast jag fortfarande håller på med Flickan och skulden, men den blir jag ju bara arg av och det vill jag inte vara mer idag. En lugn och skön kväll är vad jag har tänkt mig iallafall.

Två veckor kvar till premiären!!!

Lite utfyllnad sådär. Gjord utav mig för ca 1 ½ vecka sedan.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men lägg av!:O Den där var jättefin!:D Avundjuk

2009-11-15 @ 23:26:59
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0