Jag vill vara en glad person

Det blev ett dåligt slut på ett inte jättebra lov. Det blev 0 poäng den sista matchen, och råttorna tog guldet. Men om ett år är det vi som har tagit guld. Superettan here we come.

Självklart har det funnits en hel del ljuspunkter på lovet, men jag har varit ledsen jätteofta. Jag orkar inte med det här. Jag vill inte gå till skolan, jag vill inte gå på dumt återbesök, jag vill inte vara ledsen, jag vill inte gråta, jag vill inte göra saker som jag måste. Jag orkar inte. Jag har ingen lust. Allt flöt på så bra och nu pang bom så blev det så dåligt. Nu lär det bara gå ännu mer neråt, skitmånaden har börjat.

Jag önskar ibland att allt bara skulle bli bra om jag fick dra täcket över huvudet, gråta en skvätt och slippa tänka. Jämt måste man vara så himla bra på allt. Till och med på sådant man inte kan. Just nu kan jag inte känna mig glad.

Det här är en bild från en glad kväll. Snyggjag innan jag begav mig till Anton förra lördagkvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0