Julstämning

Åkte till stan vid ett tiden, lämnade tillbaka ett par skor som var av dålig kvalité. Mötte därefter upp Hanna för att sedan bege oss till café 60. Åt en smörgås med kycklingröra och drack varm choklad och hade det allmänt mysigt. Sen blev det lite promenerande och shopping, alltid lika kul som vanligt att umgås med Hanna!

Det är lite julpyntat här hemma så det ser jättemysigt ut! Började spela julsånger idag så nu börjar jag få lite julkänslor. Julen är min absoluta favorithögtid! Imorgon ska jag och Saskia på gudstjänst - det är ju första advent. Så då kommer jag nog få ännu mer julstämning. Nu vill jag ha pepparkakor och lussebullar samt julmust.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har skrivit fel, det ska stå: alltid lika kul som vanligt att umgås med Sandra!



2009-12-04 @ 21:50:45
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0