Nödvändigt att veta

Fredagkväll: Jag blev lite kidnappad (nästan iallafall) i fredags. Gick hem till Youssef vid tio-tiden och sen dök Glenn upp. Vi gjorde inte så mycket mer förutom att prata och lyssna på musik, jag låg och halvsov i Youssefs säng. Youssef följde med mig hem och sov hos mig sen.

Lördag: Åkte till stan med Youssef och Glenn. Köpte en Fars dag present till lilla pappa och Youssef köpte en present till Adam. På kvällen åt vid middag tillsammans med min mor och far, sen gick jag och Youssef och hyrde film. Vi såg Drag me to hell som var läskig, rolig ibland, och ganska bra. Blidde rädd vid ganska många tillfällen, och hoppade till lite då och då. Vid lite olika tillfällen satt vi båda två och höll för ögonen... Fick sovsällskap även lördagnatten.

Söndag: Vi var hemma hos Youssef och jag var bara allmänt flum. När vi kom hem till mig igen bakade jag mumsiga muffins.

Igår: Efter skolan åkte jag och fikade med Marjut, sen åkte jag hem gick på toa och begav mig till tbanan igen. Kyrkismöte som var ganska givande, det kan nog bli spännande och roligt. Är glad att jag tackade ja och tog på mig ännu mer att göra. Detta ska bli jättebra. Efter mötet åkte jag och Saskia till café 60. Vi fikade och förberedde samt planerade inför imorgon. Vi har gjort en toppenandakt och ska leka roliga lekar.

Nu vet ni vad jag har haft för mig. Jag vet att ni undrat :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart vi har undrat!^^

2009-11-12 @ 20:35:14
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0