Paranoid?

Efter bion igår skulle jag möta upp Youssef och i princip hinna med att säga hej och hejdå och få en puss. När jag var på väg dit är jag ganska säker på att det var en kille som följde efter mig. Kändes inte riktigt tryggt då han först varit på väg åt ett annat håll och sedan helt vänt om och börjat gå efter mig... Blev lite rädd kan man säga. Youssef sprang och mötte mig tack och lov. När jag sedan var på väg hem (tog en annan väg) var jag övertygad om att någon/något fanns i buskarna i parken, det fick mig att springa iväg sjukt fort med tanke på att jag hade klackar... Nu vet jag inte riktigt hur jag ska våga vara ute själv på kvällarna, jag som hade blivit så modig ett litet tag. Tur att det inte är långt hem från festen ikväll.

Snart kan jag inte skjuta upp städningen mer, men först ska jag läsa lite bloggar... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0