Time to vaccinera mig.

Vaccinet var helt slut igår, det var inte det roligaste. Ska vaccinera mig idag istället, får se om jag hinner tillbaka till engelskan...

Åkte till kladdkakan lite innan Youssef slutade för att dricka kaffe och fortsätta läsa min braiga bok (inte den braiga jag blir arg av utan den andra.) Jag behövde icke betala för kaffet, det var väldigt snäll tycker jag. Det lönar sig att ha en pojkvän som jobbar på café. Hihi. Ska dit i eftermiddag och försöka plugga lite. Får absolut inte glömma bort att jag ska till biblioteket efter att jag fått vaccinet.

Ikväll har jag ju mina små konfirmander med Saskia. Vi får hoppas att vår andakt blir bra (läskigt att vi bestämde oss för att inte läsa en text utan istället prata fritt om ett ämne utifrån några punkter). Det roliga är att jag inte skulle vågat göra något sådant för kanske ett år sedan. Det är trevligt att se hur man utvecklas som person. Det är ju Qet efter, får se hur länge jag orkar vara kvar, vill ju gärna vara hemma lite också. Både Saskia och jag ska läsa varsin text på mässan, det är lite nervöst, det är så länge sedan jag sist gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0