Tisdag 24/11 -09

Hade en toppenhelg, en av de bästa på länge! I fredags var jag ju på premiären av New moon med Youssef och Hannapanna. Hade höga förväntningar på filmen och blev absolut inte besviken! Denna film är bättre än Twilight och jag ser fram emot att se den på bio snart igen. I lördags var det 40 årsfest, mycket mycket roligt! Mina fötter dog efter allt dansande och mina pumps.

Prinsessa HJÄRTA Prins


Var hos doktorn och tog två sprutor imorse, idag blev det ingen överdos. Har skrivit ganska mycket på psykologiuppdraget här hemma, gillar verkligen tisdagar nu eftersom att jag slipper skolan. Har bestämt mig för hur jag ska göra när jag gått ut gymnasiet; jobba ett år och därefter gå lärarutbildningen. Förutom lärarjobbet vill jag även föreläsa om självförtroende och självkänsla. Känns som en bra plan. Det ska inte behövs en reservplan, det här ska gå vägen.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Guuuud vad söta ni är!! Youssef ser helt gudomlig ut på bilden haha :D (och du är också jättefin)

2009-11-24 @ 15:59:34
Postat av: Sandra

Tack så mycket! :D

2009-11-26 @ 17:23:33
URL: http://tulpaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aw!:) <3<3<3

2009-12-04 @ 21:52:18
URL: http://fjorton2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0