Tisdag 201009

Gårdagens Macbethdiskussion gick mycket bra, kunde ha pratat mer men det jag sa var jättebra. Matteprovet ska vi nog inte nämna, men på mitt PH försökte vi komma på en lösning. Jag behöver plugga mer matte än vad jag gör nu. Jag får inte längre skjuta upp det för att det är tråkigt. Hihi nu dök min mattelärare upp. Min första impuls var att springa iväg...

Är inte så motiverad att plugga, sitter hellre och pratar med alla trevliga människor. Kanske ska läsa i Angels efter lunchen och ta ut glosorna tills imorgon.

Har lite saker inplanerat som händer på lovet. På fredag kommer några vänner och äter middag hos mig, en annan dag blir det bowling, SSU-aktiviteter och umgås med alla glada och trevliga.

I eftermiddag ska jag umgås med Anton, och ikväll är det SSU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0