Hej jag är dum.

Från topphumör till sämst. Igår var jag jätteglad och uppåt hela dagen, idag känns allt blä och jag ser i princip inget positivt. Jag är trött och irriterad. Tänkte dumma tankar igår. Riktigt dumma. Varför förstöra något som är bra? Det som är en av de bästa sakerna just nu. Inte nog med att ovälkomna tankar dyker upp i vaket tillstånd, jag börjar även drömma helt sjuka saker. Ibland tror jag att en del av mig vill få mig själv att må dåligt. Varför kan jag inte bara uppskatta det jag har? Dock är det kanske inte så konsigt att dessa tankar dyker upp nu...

Utdrag ut mitt horoskop för dagen:
"Idag drar du dig gärna undan och är för dig själv. Om du skulle tvingas att umgås med andra är du inte särskilt trevlig."
Så passande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0