Helgen

Fredag: fixade nalgarna hos Anna. Nu har jag lite svårt att skriva... Det går lite långsammare helt enkelt. Det var lite svårt att hitta hem till henne, men det gick bra ändå. Hanna dök upp efter ett tag, kul att träffa henne! När jag hade fått långa naglar åkte jag till stan och var med Youssef och Glenn. Youssef sov över hos mig.

Lördag: Köpte biljetter till This is it med Youssef och Glenn. På kvällen gick jag och Youssef till kyrkan där de hade öppen scen. Hanna sjöng och det var så fint så fint så fint. Var så stolt när hon stod där. Töntig som jag är fick jag lite tårar också. När vi kom hem blev det chokladbollssmet och chips! Vi tittade på Batman och jag somnade i slutet av filmen. Youssef sov över igen.

Söndag: Hanna gjorde scones till frukost, väldigt gott. Vi gjorde inget speciellt under dagen, det blev städning och långpromenad. Vi har bestämt att vi ska börja promenera mer igen. Alltid mysigt. Blev jättesugen på varm choklad med vispgrädde igår och det har fortfarande inte försvunnit. Under promenaden tog vi en liten paus och åt varsin kanelbulle. Vi gick förbi caféet som jag praoade på i åttan så vi gick in och köpte med oss fika. Oturligt nog började det regna, men det var ändå skönt att vara ute och gå.

Idag har vi haft naturkunskap och matte, strax har vi svenska. Efter svensklektionen ska jag och Isabel börja med historiauppgiften som ska in imorgon. Bra va? Sen ska vi träffa Youssef så vi får se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0