Hjärnspöken

Av en händelse snubblade jag över en viss persons blogg. Farligt nog började jag läsa, dock inte från början, utan under den period som jag är mest intresserad utav. Ärligt talat är det inte just denna persons liv som fångat mitt intresse, även om det är spännande att läsa och inte enbart av den främsta anledningen till att jag började att läsa. Nu känner jag att jag måste fortsätta hålla mig uppdaterad om vad som händer, men det kommer bara sluta med att det blir en ond cirkel. Hade detta hänt några dagar tidigare undrar jag om jag funnit det lika intressant. Jag vet inte om jag seriöst har något fel i huvudet. Men det kommer stunder då jag känner att jag måste veta. Stunder då jag verkligen undrar om du är lika rubbad som jag. Kanske handlar det egentligen bara om ett kontrollbehov? Jag vill veta. Det finns saker jag inte riktigt kan släppa och jag önskar nog att det hade varit ett lite annorlunda avslut.

Om jag fick chansen skulle jag nog ta den. Då kanske alla dessa hjärnspöken försvinner. Om det nu skulle dyka upp ett tillfälle får vi väl se hur modig jag är när det verkligen gäller. Egentligen kanske jag ska låta det förflutna vara och istället blicka framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0