Söndag 251009

Igår fastnade jag framför Brooke knows best, så det blev till att titta på det halva dagen. På kvällen var jag hos Anton med trevligt folk. Hade det väldigt roligt.

Mitt humör är helt stört, jag tycker inte om hur lätt det påverkas av väder och andra människor, iallafall inte när det påverkas på ett negativt sätt. Har inte lust att göra någonting just nu, bara gråta, jag har inte ens någon anledning att göra det.

Både under natten till idag, och natten till igår har jag sovit hemma helt ensam. Är rätt stolt över det då jag ogillar att vara hemma själv i synnerhet under mörka, kalla höstkvällar. Men det har gått jättebra! Dock hade det varit trevligare med sällskap av en viss person. Det jobbigaste under den här natten var att jag inte sovit så bra, drömde massa konstiga drömmar och vaknade flera gånger av att det var så kallt. En av gångerna jag vaknade kom jag att tänka på att man måste ställa om klockan så då gjorde jag det, i vanliga fall brukar vi alltid gör det på morgonen...

Vad som ska göras idag återstår att se. Nu blir det Brooke knows best... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0