Torsdag 081009

Tänk att byta liv med någon annan för ett tag. Skulle vara spännande.

Imorse när jag vaknade såg jag att jag fått ett sms av Isabel där de stod att hon skulle åka till skolan för att Emelie börjar klockan 9. Tyckte att det var skumt att hon skrev det först, jag menar vi börjar ju också kl 9? Då slog det mig att jag helt hade glömt bort att vi skulle till Historiska muséet. Tunnelbanan var dum så blev tio minuter sen. Muséebesöket var iallafall mycket intressant, guiden var rolig och bra. Snart har vi spanskaföreläsning, därefter ws och eget arbete innan vi ska ha lite mer spanska. Kanske ska träna på glosorna som vi fick till idag?

Efter skolan blir det muffins... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0